torsdag 14 oktober 2010

Falskt alarm

Igår kväll fick jag SMS av Danielle att de skulle åka upp till Uppsala, och de undrade om vi kunde hämta deras hund Otto om de skulle bli kvar. Det tog lite tid att somna igår kväll minsann. Men vid två vaknade jag i alla fall av att det pep i telefonen, de var på hemväg igen. Falskt alarm tydligen. Får prata med henne senare idag och höra vad som hänt. Men det närmar sig nu för fjärde barnbarnets ankomst. Det är cirka två veckor kvar, men det kan bli idag eller om en månad.

Nu ska jag åka till jobbet och sedan iväg och klippa mig direkt efteråt. En sväng till apoteket innan det är dags att laga lite mat hemma och byta om till veckans ridlektion. Fullspäckat schema med andra ord.

1 kommentar:

  1. Hej Suss, det är nästan jobbigare att bli mormor och farmor än att bli mamma själv....oj vad jag brukar våndats. I februari ska jag bli farmor för 1:a gången....börjar redan grunna lite.
    Mysigt med barnbarn fast jag hade nog önskat att storken kom med dem ;)

    SvaraRadera