fredag 22 oktober 2010

I Hallandsposten

Nu har jag hittat ännu en artikel om vår kalender. De här båda trevliga tjejerna har jag träffat, det var hos Tina vi bodde när vi träffades i Knäred för en tid sedan, och Mona var precis som jag nattgäst på fina Hotell Freden.

Hästmammorna hjälper förlossningsskadade

Nu är kalendern färdig, den finns packad i kartonger hemma hos Cilla (som vi absolut får kalla projektets mamma). Om ett par veckor drar jag och maken ner till Skåne, passar på att besöka våra underbara vänner Helena & Anders, och deltar i vernisagen där fotografen Kenneth ska visa upp sina fotografier. Jag hoppas och tror att de flesta av oss kalenderflickor kommer att vara med den dagen. Med på hemresan kommer jag att ha de kalendrar jag har fått förhandsbokningar på plus en ordentlig packe extra. Jag ska försöka sälja till släkt, arbetskamrater och har även fått löfte om att lägga ut till försäljning på Åkerbys kafeteria. Dessutom har min underbara ridkamrat Anna-Lena lovat att ta med sig några exemplar och sälja på sin arbetsplats på Tullverket.

Det här är så kul!!!!

1 kommentar:

  1. Du och jag kanske ska byta en kalender mot en bunt Vintage-galgar eller två??? Båda projekten hjälper vi ju unga kvinnor som inte är lika lyckligt lottade som oss!!!

    SvaraRadera