fredag 27 augusti 2010

Tredagarshelg

Full fart. Mycket jobb. Nu har jag tre dagars ledighet och idag blev det en sväng till Västerås för lite shopping. Några småprylar på IKEA fick följa med hem och ett par mycket efterlängtade ridstövlar från Glada Hästen i Spiltan *Love*

Jag träffade Danielle, Cecilia och Adam på IKEA, det var lite festligt för jag visste inte att de också skulle åt det hållet. Vi passade på att luncha på Donken.

Två dagar av helgen återstår. I morgon styr jag kosan söderut mot Knäred där Kalenderhjälpen ska hålla sitt årsmöte. Därtill ska jag få träffa många av mina kalenderkollegor och det tror jag kommer att bli riktigt roligt. Det blir en natt på Hotell och Pensionat Freden som vänligt nog sponsrar oss med en natts boende. Fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar