söndag 30 augusti 2009

Hemma igen

Idag vill jag bara berätta att Leo har kommit hem igen efter att ha varit på sommarbete några kilometer bort över sommaren. Nu är han tillbaka och det känns så väldigt roligt.


Innan Amelie och jag cyklade iväg för att hämta hem pålle hann jag upp en snabb sväng i skogen. Jag kikade efter blåbär, men hittade inte så mycket först. När jag var på väg att ge upp hittade jag ett ställe med massor, men hann inte plocka så mycket. Orkar jag ska jag gå dit igen när jag är ledig i veckan.

Nu ska jag tömma min tekopp, kolla in senaste nytt på Facebook, och sedan plums i säng. Jag är TRÖTT och mina ben och fötter värker efter en lång helg. Jag har både jobbat och hunnit med ett kräftkalas i Bro förutom det jag berättat om redan. Puh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar