lördag 15 augusti 2009

Dagens lilla Svea

Så här fint besök har jag haft hemma idag. Nu är hon 10 dagar och jag tycker hon är så liten så liten. Vincent tycks mig mycket större, men jag har faktiskt inte sett dem tillsammans någon gång ännu. Det måste jag få göra snart. Här myser hon på Lucas lammskinn Ludde.

Tidigare på eftermiddagen idag var vi hem till Pärs brorson Lennart som fyller 30 år just idag. Vi köpte en ljudbok, det brukar han tycka om. Det blev Mankells Kinesen och som tur var hade han inte läst (hört) den. Vi blev bjudna på smarrig smörgåstårta med räkor och sedan jordgubbstårta. Gott-gotti-gott-gott :o)



1 kommentar:

  1. Vilken fin prinsessa.
    Kinesen, det var den jag stängde av första gången, men sen tog jag mod till mig och lyssnade ut den, ett bra val tycker jag.

    SvaraRadera