söndag 21 december 2008

God Jul då


Jag har förlåtit julen för att den finns. Just nu känns det bara bra och jag ser fram emot helgen. En solig dag som idag kan få mig att bli väldigt snäll faktiskt. Amelie och jag tog en skrittsväng med kompisen Leo, han med brun päls på bilden ovan (den med fläskiga tantkinder är jag). Vi turades om att rida, dottern och jag. Vi hade verkligen en trevlig mor-dotter-häststund.

I övrigt så pysslar vi på fram emot julen. Vi var en sväng till Västerås igår och köpte det mesta av de få julklappar som det ska bli denna jul. Det var förvånansvärt lugnt i butikerna, vi slapp få panikångestattacker över alla människor. Behagligt! Just nu är Pär och Cecilia på stan här hemma i vår lilla stad. De ordnar med det mesta av det som återstår och alla ingredienser till julgotterna ska de köpa. Så nu får barnen att fixa.

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. God Jul och Gott Nytt År, min älskade vän! Hälsa familjen!
    Ann-Britt på öa

    SvaraRadera
  2. God Jul och Gott nytt år från Phuket!

    SvaraRadera