söndag 1 april 2012

Last Saturday

Lotta, Bitte, jag, Yvonne, HelenaE och HelenaR
Nu har det gått en hel vecka sedan jag var på festligheter i storsdaden Stockholm. Jannike som jag lärt känna genom Storfamiljslistan (en mailinglista vars kärntrupp nog har varit aktiva sedan -97 eller något) fyllde 50 år och det var ju si ett strålande tillfälle att samla ihop oss. Så vi har rest från land och rike för att fira jubilaren. Jag tog tåget redan vid lunch för att möta upp Ann-Britt, Maran, HelenaE och Yvonne. Vi traskade runt i Stockholm .. Maran shoppade loss och vi åt lunch påå något kinahak. Efter några timmar tog vi pendeln till Kista där vi fixade oss på hotellet där alla utom Helena och jag skulle bo, tog lite vin och myste. Taxi till Sollentuna och sedan blev det party till klockan var sen. Sedan kom Pär och hämta mig och HelenaE :) Jag lovar att sängen var mysig i det läget!!

Rätt många är med på fotot nedan, men Ann-Britt från Visingsö, Maran från Visby, Gitte från Helsingborg, Terhi från Hässelby och Helena från Tyresö var på festen men kom inte på bild tyvärr. Speciellt roligt var det att träffa Yvvis som rest från Vörå i Finland. 

Båda fotona; My Molander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar