torsdag 26 april 2012

Ett och annat

Nu väntar vi. I förrgår hade Danielle och Adam planerad dag för bebis nummer två. Det kom ingen och den lilla väntar på sig än. Det är spännande och jag hoppas att de slipper vänta allt för länge för jag vet att de börjar bli lite less vid det här laget. Vi har lite vadslagning och får jag rätt blir det i morgon :o)

Min fina kära pekofån har börjat bära sig dumt åt. Högtalaren verkar ha gått sönder (ljudet i lurarna funkar dock så jag kan till exempel lyssna på Spotify) och dessutom är det en sensor som styr skärmen under samtal som inte heller vill. Jag kommer att bli tvungen att lämna in den, men det kommer att bli en svår tid ;o/

Jag börjar jobba halv fem idag så jag ska snart passa på och åka och handla lite. Jag har ingen jättelust till det, men så får det bli. Tvättmedlet är slut och en del annat också. Jag hade hellre krupit ner i soffan och gonat mig med filten ett par timmar.

Ja, just det! Vovven Diiza har ett gäng valpar i magen, det visade ultraljud förra söndagen. Nu är det bara att vänta på att det är dags för dem att födas också. Det borde ske runt den 18 maj. Jättespännande. då kommer vi att vara på Kreta så jag kommer att få vänta lite med att åka och se dem. Diizas matte Lotta får lov att fota massor och det blir bra. Jag har första tjing på att välja ur kullen, Lotta och jag har pratat om det här sedan i augusti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar