måndag 26 december 2011

Kom igen gänget!

Nu har julen klarats av (det kan jag kanske göra ett litet inlägg om typ i morgon eller så) och nyår på G. HelenaE, Ann-Britt och Maran, nu ett par år har jag provat att peppa er att göra en "Topp 10 för året som gått"-lista. Jag tror bara Helena nappat tidigare men jag gör ett nytt försök. Så försök vet jag!! Jag tror på att det kan vara rätt gott att fundera fram och minnas det som varit bra. Även om jag vet att det kan kännas svårt, så om inte annat kan man ju minnas att man fick till en skitbra lasagne en torsdag i oktober. Det räknas det med.

Jag har inte börjat på min än, men ska försöka få den klar någon dag under första veckan i januari.

2 kommentarer:

  1. oh gud du hemska människa!!!!! ska detta vara nödvändigt??????

    SvaraRadera
  2. Tjillevippen, jag är redan färdig!!!!!!
    tjo flöjt vad jag är bra!!!
    Kom igen Suss!!!! Är du inte färdig än???? ha ha ha

    SvaraRadera