torsdag 4 november 2010

Mot Skåne!

Nu har jag precis kommit hem från dagens ridlektion. Det gick så bra så, jag rider den trevliga men aningen lata hästen Vallmo. Jag gillar henne, man får jobba på för att få till det, och jag tycker jag lyckades riktigt bra idag.

Nu har Pär och jag just dragit upp riktlinjerna för morgondagen. Det blir lite "must do's" på förmiddagen men sedan blir det fart på gamla Blåbäret. Jag ska plocka upp Annica i Knivsta och sedan är det bara att ge sig iväg till Skåne. För nu är helgen här då fotografen Kenneth ska ha vernissage med bilder på oss kalenderflickor. Vi ska ha lite mingel på ett galleri i centrala Malmö på lördag med bubbel och något smått att tugga på. Innan galleriet öppnar är planen att vi alla ska träffas och äta en gemensam lunch på något mysigt ställe. Det ser jag fram emot. Och minst lika mycket som jag ser fram emot Kalenderns presentation ser jag fram emot att få träffa de underbara vännerna Helena och Anders. De bor så himla lämpligt till, så jag är så glad så glad att vi ska få bo hos dem över helgen. Vi har så sällan tillfälle att ses, och nu får vi göra det. Tjohooooo :o) Happiness på hög nivå!

Blåbäret, det är vår lilla fina gamla BMW det. Idag klarade den besiktningen nästan helt galant. Något smått att åtgärda bara, men inget stort eller jobbigt. Den verkar må rätt ok, och då blev jag glad.

1 kommentar:

  1. Härligt kör försiktigt, och hälsa Helena. :)
    Lycka till på vernissagen.

    SvaraRadera