onsdag 30 april 2008

Valborg

Jag har haft någon knäpp idé om att vi faktiskt skulle åka till någon brasa i år. Det var länge sedan, faktiskt många år sedan. Passande nog, tänkte jag, skulle det vara lite jippo uppe vid ridhuset i stan. Men i slutändan blev det bara jag och Lucas hemma ikväll. Jag är urtrött efter en stressig vecka (när har man inte en sådan??) och efter att som vanligt bedrivit någon slags taxiverksamhet till de hemmaboende tjejerna. Kommer hem och kommer på att jag glömt att gå på bolaget! Ridå!!!!!!!! Jag skulle ha köpt några öl, cider och kanske lite vin att ta med till husvagnen. Det sket sig och överleva lär vi göra, men dumt. Danielle tyckte synd om mig och gav mig en av sina ciderburkar hon skulle ha tagit med sig på festen jag körde henne (första körningen) och hennes grillkött (andra körningen) till. Den ciderburken drack jag nyss ur, och brasan vid ridhuset blev det inget av med. Och ingen är så ledsen över det :o)

I morgon är det dags att dra iväg till Gotland och husvagnen. Härligt härligt!

Idag fyller lilla Nanisen ett antal år!!!! GRATTIS

Och.... I morgon, den 1 maj, fyller fina Fiffi 13 år!!!! GRATTIS

2 kommentarer:

  1. Tack Tack :) / Fiffi

    SvaraRadera
  2. Pfff,jag var faktiskt också hemma! D: //Cissi the man

    SvaraRadera