fredag 12 augusti 2011

Pastan kokar

Då är vi på gång!

I morgon bitti ska Amelie och jag ut på ett litet äventyr med övernattning. Vi ska köra ner till Flen där vi ska stråla samman med några fler. Det blir Elisabeth och hennes bonusdotter Evelyn från Gnesta och Eva med kompis Katarina från Katrineholm. Under kvällen ansluter Kat som tar sig ända till de sörmländska skogarna från Rottneros. I packningen medtager samtliga deltagare ett stycke häst.

Eva och Kat har jag träffat tidigare, Elisabeth och jag pratar massor på MSN så jag tycker att jag börjar känna henne bra. Jag är ju lite så där att jag tycker det är kul och spännande att dra iväg på tripper för att träffa folk jag bara träffat på nätet tidigare. Det där kan jag kanske skriva ett annat inlägg om vid tillfälle :)

I vilket fall, nu står pastan på kokning på spisen (ja, den gjorde det när jag började skriva i alla fall, nu står den i kylen i en liten burk), den ska ingå i tonfisksalladen som ska bli min och Amelies lunch i morgon. Jag har börjat packa också, mobilladdaren (mycket viktig) ligger fint nedstoppad i necessären! Fortsättning följer.

2 kommentarer:

  1. Spännande:-) Ha så kul nu! /Nettan

    SvaraRadera
  2. Ha´de så kul som sagt!!
    Skulle varit kul att hänga på om hästen min hade varit i form.
    Var rädda om er nu.(jobbet börjar på måndag;-)

    SvaraRadera