onsdag 18 maj 2011

Igår fyllde jag

49
år. Nu är det full fart mot femtioårsdagen som gäller. Frågan är hur jag kommer att fira den; det finns två lockande alternativ. Det ena är en stor och skojig fest i lämplig hyrd lokal. Då skulle jag vilja att alla släktingar, vänner och arbetskamrater tittar in. Och ungarnas kompisar också, ja alla jag känner. Det skulle vara så himla KUL! Det andra alternativet är att fira själva födelsedagen någon helt annanstans bara tillsammans med Pär och eventuellt de två yngsta barnen (som bor hemma än). Thailand, New York ... eller någon annan mysig plats. Jag har lite tid att fundera än :o)

Facebook är härligt måste jag säga, jag räknade till 95 gratulationer där. Härligt! Och till det flera rara SMS. Kompis HelenaJ kom förbi med en vinflaska. Själva tårtkalaset spar vi till på lördag, jag jobbar delad tur hela helgen så vi får klämma in det mellan arbetspassen.  Hoppas jag får några paket då också. Jag är barnsligt förtjust i presenter *S*

1 kommentar: