fredag 20 maj 2011

Hon med noll koll

Ja, det är förstås jag. Idag gick jag upp kvart i sex på morgonen, som jag alltid gör när jag ska jobba dagtur. Strax före sju var jag på jobbet för att hinna fika i lugn och ro en liten stund. Kikade igenom dagschemat i pärmen för att se vilka jag skulle jobba med just idag bara för att upptäcka att jag själv inte var en av dem :oD Jag ska jobba kväll!! Alltså har jag skrivit fel i min kalender .. ja jisses. Det var bara att åka hem igen. Jag bjuder mina arbetskamrater på den *S*

Tråkigt bara att jag som hade räknat med att följa med ett gäng jobbarkompisar ut och äta i kväll på en nyöppnad fiskrestaurang här i stan. Vår förra SSK ska firas av nu när hon tänkt sig att bli pensionär. Det är lite ledsamt men inte mycket att göra åt.

1 kommentar:

  1. ha ha tack för dagens goda skratt. Det verkar som en släng av demens har uppstått:- ha ha suss, du är för härlig!

    SvaraRadera