söndag 27 mars 2011

Vilken dunderhelg i Rottneros!

Jag har varit i Rottneros i helgen, till och med sett det tjusiga monumentet. Och haft så himla trevligt med flera nya bekantskaper och mycket prat och tjat, arbete (för det var ju en tantarbetscamp), hästmys och vackert väder. Nu är jag lite trött, för så värst mycket sömn blev det inte i natt :oD Det blir lite mer om ämnet, plus ett par bilder, i morgon kanske.

Ett antal vårtecken har helgens bilåka bjudit på; några flygande gäss, ett par fullständigt vettvilliga motorcyklister (om du, Pär, kommer att köra som dom ... någonsin!!! .. så kommer jag att slå sönder din hoj med en slägga. Det lovar jag dyrt och heligt) samt en påkörd och död grävling. Det finns hopp ;)

Annika, jag ska posta en kalender, eller ett par till din dotter! Det gör jag mer än gärna ska du veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar