fredag 23 maj 2008

Leo Love

Får jag presentera min nya kärlek!? Leo heter han och är nog det sötaste man sett. Här presenteras han visserligen inte av mig utan av äldsta dottern A som också är med som "hästägare" på ett hörn. Leo är min! Och dotterns, så mycket hon nu hinner med familjeliv och allt. Det känns ändå tryggt att ha henne med på vägen, då finns alltid back-up om man vill åka bort, blir sjuk eller något annat. Dessutom tyckte jag att hon, dottern, behövde hitta tillbaka till ett eget intresse. Att vara småbarnsmor kräver mycket.

Vem är Leo då? Jo, han är killen jag hittade på en annons. Faktum är att jag bara snubblade på den, jag skulle inte alls ha någon häst utan satt och slösurfade på sidan för att se lite vad som kan finnas om runt ett år när fodervärdskapet går ut på lilla dottern A's ponny. Då funderar vi på att köpa något till henne. Men så såg jag bilden, vacker tänkte jag. Läste texten och föll som en fura! Jag bara visste! Nu har vi honom ett tag på foder, och jag är nästan helt säker på att det blir köp efter det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar