måndag 17 december 2007

Samma blogg på ny ort

Jag har fyttat!

Varför kan man då fundera. Jo, för här finns fler möligheter att leka med utseendet på bloggen bland annat. Det gillar jag, även om jag inte dirket har fixat så mycket med den nu i det första skedet. Det kommer!

Jag kommer att skriva som vanligt, lite då och då. När det falller mig in helt enkelt. Varken oftare eller mer sällan. Jag skriver ju inte heller för att få den stora publiken att jubla, jag skriver framför allt för min egen skull. Och för att nära och kära ska kunna ha lite koll på mig förstås. Roar jag någon någon gång så är det roligt, och tycker någon något så är vederbörande välkommen att skriva en liten kommentar. Det blir jag glad över.

Och bortsett från detta är jag ledig från jobbet idag och har ärligen inte gjort ett skvatt. Ska man julpynta, baka och shoppa så här års? Asch, det hinns med... en annan dag ;o)

1 kommentar:

  1. Jamen hej på dig! Keep on blogging ...
    :-)
    /B
    www.lyckligagatans.blogg.se

    SvaraRadera