söndag 12 februari 2012

Nu blev det roligare :)


Igår köpte jag flygbiljetter! Till mig & Pär och Amelie & Lucas. Vi drar till den här ön för en vecka och det ska bli så fantastiskt skönt. Den 15 maj lyfter vi från Skavsta (billigt och br... nja, ok åtminstone, med Ryanair). Datumet är noga valt, och orsaken är ju att jag liksom fyller megatant ett par dagar senare. Inte för att jag vill direkt fly, men det känns som att det är så här jag vill fira min födelsedag. Kalas ska jag ha ändå, men senare, i augusti.

Kreta ska bli roligt att komma till, vi har inte varit där förut och det sägs att det ska vara en väldigt vacker ö, speciellt på våren. Vi har pratat om att hyra bil under ett par dagar för att kunna se oss omkring, det finns ju både storslagen natur, historiska platser och roliga städer man kan besöka. Än vet jag inte var vi ska bo heller, nu ska jag läsa på lite mer om ön och sedan försöka hitta ett trevligt hotell i en klok prisklass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar