måndag 28 oktober 2013

En lång helg med tårtor


Titta vilken urhärlig tårta Annethe bakat till Loke, som fyllde två år i fredags! Jag har för mig att hon sa att ett lager var fyllt med skumbanankräm och det andra med Ahlgrens bilarkräm. Det där måste jag kolla upp. 

Jag har jobbat hela helgen, i lördags var det en delad tur men jag hann klämma in Lokes kalas under timmarna jag var fri på eftermiddagen. Igår hade Evelinn, som fyller tre år just idag, kalas (ska försöka hitta en bild på hennes fina tårta också). Det kunde inte jag vara med på tyvärr på grund av jobbet. Detfick Pär gå på istället, han var inte med i lördags eftersom han var tvungen att gå på en YKB-kurs uppe i Norrtälje. Det är ett pussel ibland :)

Nu ska jag strax iväg till stallet, sedan spendera lite tid med min mor och en snabb sväng till IKEA för att köpa två hyllplan till vårt skåp i sovrummet. Haré!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar